Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Θέληση


Η ΘΕΛΗΣΗ

Ένα απλό σκίτσο με λίγη φωτοσκίαση και χρώμα ανεπαίσθητα καθοριστικό.
Πρώτα σχεδιάστηκε στο  sketsbook με  αμφιπλευρική συμμετρία ως προς τον κάθετο άξονα του προσώπου κι ύστερα μεταφέρθηκε στο Photoshop για τα υπόλοιπα.
Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, αλλά είναι μια σπουδή, που σου επιτρέπει να μυηθείς στο σχέδιο και τη φωτοσκίαση, έστω αυτή την ελάχιστη αλλά καθοριστική για την παραπέρα εξέλιξη του έργου, και την εκφραστικότητα του χαρακτήρα της φιγούρας.

1 σχόλιο:

  1. Αντώνη μου βλέπω πώς τό΄χεις ρίξει στήν ψηφιακή ζωγραφική !!!!!!
    Μέ μεγάλη επιτυχία πρέπει νά σού πώ....
    Τό πρόγραμμα πού μού έδωσες δέν ανοίγει, όμως έχω κάνει παραγγελία δύο προγράμματα πού θά τά έχω μέχρι τήν Δευτέρα.
    Έτσι θά έχω καί εγώ καινούριο γαϊτανάκι....
    Σέ περιμένω στό ΜΟΝΤΑΖ νά ανεβάσω έργα σου.
    Πρέπει νά μού τά στέλνεις μέ τό μέιλ μου (despv.9@gmail.com), θά μού γράφεις γιά τό ΜΟΝΤΑΖ καί εγώ θά στό ανεβάζω, έτσι θά έχεις έναν χώρο ακόμα γιά νά προβάλεις τά έργα σου αλλά καί τίς απόψεις σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή